Old Toys
Welcome to my blog , do follow ! hehe :)
PMR coming soon :>
Saturday 22 September 2012


Assalamualaikum kepada semua muslimin dan muslimat :)
lagi 17 hari lagi nak PMR kan ? yee , betul lah ! Di sini aku nak Ucapkan Good luck kepada semua budak form3 2012 yee . aku doa kan korang akan mendapat keputusan yang cemerlang insyaAllah :)
kepada budak KB97 jangan sangat enjoy , lagi 17 je woi ! sempat ke kau nak study ? tolak makan berak minum lagi 4 hari jee !
to Wany , Anis , Anis Amira , Abid , Maman , Lily , Daniel , Lyana , Nadiah , Fatini , Najeeha , Amirul , Huzairi , Syaurah , Aina , Hasya , Muhaimin , Haiishhh ramainya -.- haha , dan Yang LAIN LAIN yang mengenali aku yang tak hodoh ni :p ! aku Sayang korang dan aku nak jumpa korang bila besar nanti ! aku nak tengok siapa lagi berjaya pada masa tu :) Good Luck Guys . IloveyouAll <3



←newer post
older post→