Old Toys
Welcome to my blog , do follow ! hehe :)
LIRIK LAGU Setia Hujung Nyawa
Saturday, 9 February 2013

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Dan Selamat Petang


   Mari mari mari ... Ni lagu baru untuk drama Setia Hujung Nyawa yang ditayangkan dislot Akasia TV3 . Di nyanyikan oleh Fiq ft Gjie . Lagu ni memang khas untuk drama tu kot sebab tajuknya pun dah sama kan ? Iwan takjumpa full version untuk video lagu ni . Mungkin belum ada kot . Dengar je la yang ni ^^

(full version punya belum ada lagi)

Lirik Lagu Setia Hujung Nyawa
Aku tak bisa menidakkan rasa cinta
Meski ku tak bisa melupakan salah mu
resah hatiku
Maafkan diriku
Melukakan mu
Cinta jangan engkau pergi

Jauh dari diri ku lagi
Sesunguhnya cinta kita
Setia ke hujung nyawa

Bila tersedar betapa tulus cintamu
biar apa pun yang menghalangnya
tak kan pernah bisa
dari diriku
menjaga cinta mu
tuhan tolonglah aku
satukan aku dan dirinya selamanya

maafkan diriku
melukakan mu
cinta jangan engkau pergi jauh
dari diriku lagi

sesungguhnya cinta kita setia ke hujung
nyawa
cinta ku tetap di sini
takkkan pernah jauh dari mu
oooooo

Yang Benar,
Iwan Nasri 

←newer post
older post→