Old Toys
Welcome to my blog , do follow ! hehe :)
Rindu serindu nyaaaaaaa :'(
Wednesday 10 April 2013
assalamualaikum , mak abah dan semua . sha harap semua okay :( *perli shila amzah* HAHA salam , aku kat sini nak luahkan perasaan *cehhh* rindu aku kat kawan kawan lama aku kat STAR :') dah nak dekat 2 bulan aku sekolah kat manjung ni . ramai orang aku kenal ... banyak aku belajar ... banyak aku bersabar ... ehem , aku ada crush ... cehhhh wahh :p sebenarnya aku rindu sangat kat korang , terutamanya budak kelas 4Z :( ayar , mirza , daus , aiman , asrul , amir , fahmi , ammar :/ rindu sangat ! tak dapat lupa kenangan kita berasama dekat star :( tskk tskk .. baru aku tahu macam mana rasa jadi budak baru . malu , sedih , gembira , semua ada :(

         gambar masa aku form 1 , serius pendek gila . bersama cikgu hawa *cikgu praktikal , faezah , fatin :)

                   ayar , mirza dan aku . aku paling rindu kat korang . korang la selalu buat aku gembira :')

 

aku , qurratul , azreen , aiman dan ayar .. mereka selalu jadi gila dengan gelak ketawa . haha aku rindu korang :(

diorang lah yang selalu buat aku tertawa , sedih dan wak eber lah xD tapi diorang tetap di hati . mira dan rindhuan :)

ni baru namanya sahabat , ada masa kita susah senang . mereka tetap bersama :)

ada masa nanti , aku harap kita akan berjumpa lagi yee ? kalau dah kahwin jangan lupa jemput aku , aku nak jugak tengok kawan kawan aku kahwin :)
kalau free , calling calling gua okay ? kita jumpa kat keyel kee ? hahaha . jangan lupa aku tau ?

ilebiu friend , miss you :') assalamualaikum

←newer post
older post→